Isnin, 8 November 2010

yg mana satu nip(continued)

today..,aku dah buat keputusan aku mahu kerja di Jusco One Utama..!
tak kira laa aku penat atau tak..,asal lumayan dan aku buleh kerja cari duit utk belanjawan aku thun depan dan tak delah aku gne duit mak bapa aku sajaa..bukan senang nak dapt kerja masa sekarg nip.Asalkan aku dpt Nikon D90 aku tu ..dan segala matlamat aku akan tercapai..
  Tapi mcm tak perfect pula,kalau tak ada masalah lain yg datang.. .Now,aku tgh confuse sama ada mahu ambil bahagian cashier atau bluewave! Dua-dua lumayan upahnya,tapi yg mana lagi dan have fun masa kerja.,Ev aku plh cashier,aku nip mmg ta buley pgg duit,manjang sajaa sHort..,kang time aku jd cashier tak psl-psl short pulaa upah aku..aisshhh..!
  Ev aku jd bluewave ,aku mmg da ada gaya!haha..
gaji lumayan juga..,lg up dri staff tat sana..tat sini aku dapat tahu da mmg bluewave yg sesuai dgan aku..,tp satu sebab jep yg buat aku bebelah bagi nip.. .aku malulahh..,aku dalah ladies jd bluewave,bukan tada ladies lain yg jd bluewave..tp ladies yg aku mksudkan tuh'tomboy sudaa'...aissshh..!segan akuu..
  so,what i gonna do?? tok aku dapat an kerja dan capai matlamat aku td.. ,fikirlah mocha..coffee break!
^_^''

2 ulasan:

  1. Kau nak kerja ke ? Pehh , pasal D90 tu , kalau kau dah beli aku nak jadik model kau aww ! Hahaha

    BalasPadam
  2. awesome weyh. ..
    Insyaallah..!
    ko kuar nan aku pun taa..,
    ^______^, tggu jep oke..

    BalasPadam