Khamis, 11 November 2010

yang mana satu nip(continued 2)

tok aku tahu lebih lanjut pekerjaan nip,aku mestilah tanya dgn orang yg berpengalaman ...
pekerja casier yg sgt aku kenali adalh kaka aku,Hazwani.,dia mmg berpengalaman dalam bab-bab kewangan nip!termasuklah wang saku aku..dia jugalah yg menjaga kewangan aku..!haha..aku dimaklumkan bekerjaan nip mmg tak sesuai langsung untuk aku..yg sgt boros dan tak pandai pegang duit nip..,ada pulak dia kaitkan peribadi aku dgn kerjaya..aishh..,menyinga jep aku!haha(gelak setan)
  untuk perkerjaan bluewave pulaa..,akuada kenal  seorg jejaka ini..,member kaka aku..,abg.michelle,org sabah mey..die mmg arif tentang bluewave tat Ou tuu..,pernah laa juga aku g Ou tuh terserempak dgn dia..,smart habis laa..klu korg nmpak bluewave yg segak ,bertatoo!plus,die bukan muslim..byk juga yg dia in4m tat aku..,yg terngiang-ngiang tat telinga aku cuma gaji mahal jep,n kerja un senang..ta daya aku nak lepas peluang nip..!
  lumayan kann..!nGeeee~
sooo,aku juz tunggu hari sabtu nip ..aku mahu isi borang dan tanya banyak-banyak bout bahagian yg nak aku ambil nanti dan tggu lagi sampai owner calling aku tok start keje..haha..doakan aku yep..!

mocha berkerja sambilan di Jusco Ou...coming soon!
Tiada ditayangkan di Wayang tamil..wEee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan