Rabu, 27 Julai 2011

Mia bebas memilih , dan Mia pilih dia .!

Dalam kehidupan seharian , kita sentiasa perlu membuat pilihan dan ini sudah dilakukan sejak dari kecil lagi. Misalnya , memilih aiskrim perisa apaa ,melanjutkan pelajaran dalam bidang apa , memilih untuk bekerja di mana. .. Sampailah kepada memilih Pasangan ..upss. ..dutdut. .Tetiba muncul di benak fikiran Mia. ..iyiyie! mulalah nak tersenyum nip. ..grrr. ..jangan. .sampai dimanipulasi oleh emosi Mia sendiri loOL. ..

BE4 tuh. ..tetapkan pendrian kamuu , ladies!
CIRI-CIRI JEJAKA YG BOLEH BUAT MIA CAIR. ..pishhh. ..



1. Tidak hipokrit.
2. Periang .
3. Bergaya .
4. Lelaki bersifat Neomaskulin .
5. Menjaga aset lelaki seperti dada , lengan , mata , rambut , dan wajah dengan baik.
6. Bentuk muka bersegi .

u laaa.. .Muhammad Syukri !!
Mia pilih dia kerana. ..

1. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan Mia walaupun terpaksa menunggu Mia dengan sabar . Demi Mia dia sanggup membatalkan urusan kerja semata-mata ingin menemani Mia berbasikal .hebadkan?? tp jgan selaluu. ..tahuu!

2. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk Mia dengan rela bukan kerana terpaksa.


3. Dia kerap bertanya adakah Mia mencintainya . , sebab dia merasa kasihnya lebih kuat daripada Mia. ..hhhaha. .

4. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan Mia . Tapi Mia peduli apaa ..Dia tetap dihati Mia. ..bukan guys lain tuh.!

5.PENDENGAR YG BAIK . Dia cuba menjadi pendengar yg sedia menerima , segala rungutan dan masalahnya walaupun terpaksa mendengarnya untuk beberapa kali. ..Mia kuat merungut. .!

6.TERLALU SENSITIF . Mia rasa dia yang terlalu sensitif nip sangat berisiko. Niat untuk bergurau pun ada kalanya boleh jadi pergaduhan kerana di salah ertikan.
lOL. ..

7.KAWAN KE DUA TERBAIK SELAIN AYAH. Ayah adalah kawan terbaik Mia .. I means kawan lelaki. ..Jangan cakap laa. ..semua kemahuan Mia ayah mesti bagi ! Begitu juga dengan dia ..sampaikan kekadang Mia terasa besalah sebab lebihkan ayah. .. tapi ayah tetap yang pertama. ..sorry dear! ^ 0 ^, bodek .!

<3 muhammad shukie <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan