Ahad, 27 Mac 2011

awesOmee weyH!!

In this monday , aku ada game hanball pringkat daerah gombak..
aku perlu usaha lebih coz aku pemain tetap dalam team nip..
aku harap sgt dapat menjadi pemain untuk daerah gombak lagi..,
^______^ aku harapkan doa korang semua..

1st game kami akan bertemu smk taman Keramat .,n second game pulaa bertemu smktenik gombak..
tak tahuu laa lawan kami mcam-mana nanti.. stamina pula kne kuat nip..,
urgghhh. ..harap sgt dapat pegi final.. Ya Allah. .berdebardebar laa akuu..!
grrrrrr. ..Wisau sgt aku taa dpat uat yg terbaik..!

2week jep berlatih coz masalah cuaca yg tak menentu nip..
aku kne yakin yg aku n team IvoryHillHighSchool buley mgembalikan semangat perjuangan yg telah dikekalkan bertahun lamanya..,as Team Handball terbaik gombak..!
yeahhh..cHaiyokk..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan