Ahad, 13 Februari 2011

siSsyWawa wiF siSsyHanis. ..



Ini sisSyWawa..,knal die masa aktiviti cLub..
da 3thun daa. ,tp stiLl ta tahu pagai die mcmmana, yg tahu die mmg slalu hang out..n rasa cam ta buley lupa sajaa masa camp kadet polis 2009., die glak an aku coz takut hanjing.. ,mana ta takut mey.,die tggalkan aku sesorang tat dlm hutan ..time uh,aktiviti brkumpulan..merentas halangan.,sediy sangat..! tp,bile ingat balik rasaa cam na tglak jep..
n thanks sgt coz aku dapat knal sissy nip..,coz die selalu ada time aku susa..^_^.



ini pulaa.. .sissyHanis,die baik..pemalu n ta byk sgt yg aku
buley create tok sissy nip.,knagan tebaik dgan sissyHanis..masa tat cameron highland,masa g pasar cameron,kami berbelanja reramai nan
cigu yg sgt sputink..!aku poun ta buley na rapat sgt nan die coz die ada bodyguard yg selalu nan die..hahahkss..,
mahu tego pun takut deh..,huHu..gumbira sgt dapat sissy mcm dorang..,

hope sgt.., mereka nip ta lupaa sisy mocHa here!
huhu.. .

3 ulasan: